Telefonsko naročilo 01 777 19 99

REKLAMACIJE IN MENJAVE

Vračilo in menjava

Kupljene artikle lahko vrnete v 14 dneh od dneva prevzema izdelka, ob tem pa lahko zahtevate vračilo kupnine ali zamenjavo za nov artikel. V primeru, da zamudite rok, ki je predpisan z zakonom, vračilo in menjava nista možna.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati, mora biti nepoškodovan, priložiti pa morate tudi originalno in nepoškodovano embalažo z vso dodatno opremo. Od trenutka, ko odstopite od pogodbe, artikla ne smete več uporabljati.

Če ugotovimo, da je kupec pred oddajo vloge za odstop od pogodbe opravil ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je bilo to nujno potrebno, da je ugotovil, kakšno je dejansko stanje izdelka, bo reklamacijski zahtevek uspešno razrešen, v nasprotnem primeru pa delno razrešen ali nerazrešen.

Vrnete lahko vse blago, kupljeno pri nas. Izjema je blago, ki ga ni mogoče vrniti zaradi higienskih razlogov (npr. odprti kozmetični in drugi izdelki, ki prihajajo v neposredni stik z kožo; preizkušene zaščitne maske za obraz). Za takšno blago higienske narave, ki se prodaja v zapečateni embalaži, je odstop od pogodbe in vračilo kupnine mogoče uveljavljati samo, če kupec blago vrne v originalni, nepoškodovani in neodpečateni embalaži. Če takšne izdelke prejmemo v poškodovani ali odpečateni embalaži, si pridržujemo pravico zavrniti kupčev zahtevek za odstop od pogodbe in vračilo kupnine.

Prosimo, da nas v roku 14 dni od prevzema izdelka pisno obvestite, da želite odstopiti od pogodbe. Vlogo za odstop od pogodbe nam lahko pošljete po navadni (NextLevel, d.o.o., Ponoviška cesta 11D, 1270 Litija) ali elektronski pošti ([email protected]). V roku 14 dni od oddane vloge za odstop od pogodbe nam morate na naslov podjetja poslati artikel, ki ga želite vrniti.

Vlogo za odstop od pogodbe najdete tukaj.

Strošek pošiljanja vrnjenega izdelka krije kupec.

Najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe bo kupnina povrnjena ali vam bomo zamenjali izdelek.

V primeru odstopa od pogodbe, kadar je potrošnik kot način plačila izbral plačilo po povzetju z gotovino ali kreditno ali plačilno kartico, bo vračilo plačila izvedeno prek bančnega nakazila. Za to potrebuje podjetje NextLevel, d.o.o. podatke o potrošnikovem bančnem računu, ki jih lahko potrošnik pošlje prek navadne pošte ali e-pošte. V primeru, da podatki o bančnem računu kljub več opomnikom niso predloženi, si pridržujemo pravico do izdaje bona v vrednosti, ki ustreza vrednosti vrnjenega blaga.

Reklamacija

V primeru, da na izdelku opazite poškodbe oziroma da vaš izdelek ne deluje pravilno, lahko uveljavite garancijo. Artikli, ki imajo garancijo, imajo priložen garancijski list ali pa je garancija navedena na računu. Če garancija ni priložena oziroma ni nobenih informacij o garanciji na računu, izdelek nima garancije ali pa v tem trenutku podatkov o garanciji ni. Vsi električni izdelki in oprema v naši ponudbi imajo enoletno garancijo.

Uveljavljanje garancije je možno le za skrite napake, ki niso nastale zaradi vpliva kupca. Garancije ni možno uveljaviti v primeru:

  • mehanskih poškodb,
  • obrabe, ki je posledica uporabe,
  • poškodb in napak na artiklu, ki so nastali zaradi nepravilne, malomarne in neustrezne uporabe.

Izdelek in vso dodatno opremo morate vrniti v brezhibnem stanju v originalni, nepoškodovani embalaži. V nasprotnem primeru bo zahteva za reklamacijo zavrnjena ali delno razrešena.

Artikel, ki ga želite reklamirati, nam pošljite na naslov NextLevel, d.o.o., Ponoviška cesta 11D, 1270 Litija.

Zahtevek za reklamacijo najdete tukaj.

Izpolnjeni reklamacijski zahtevek nam pošljite po navadni (NextLevel, d.o.o., Ponoviška cesta 11D, 1270 Litija) ali elektronski pošti ([email protected]).

Strošek pošiljanja vrnjenega izdelka krije kupec.

Reklamacija artikla bo rešena najpozneje v 45 dneh od vložitve zahtevka za reklamacijo.

Telefonsko naročilo

041 40 30 20